Elindulunk hazafelé

2011.05.11. 10:58

Elérkezett az idő egy kis hazautazásra, amit nagyon vágytunk már.A Zasszont meg a babát elpostáztam Pestre repülővel, én meg majd kocsival gurulok haza.Emberkínzás lett volna a kölköt a gyerekülésben két napigtartani, legfőképpen, mert a lába már elég hosszú ahhoz, hogy karikába gyűrődjön a háttal-előre beszerelendő dióhéjban; viszont az arcal-előre gyereküléshez meg még fiatal, nem tud ülni sem, nem hogy megtartani a fejét fékezésnél.Szóval ők elstartoltak én meg viszem a rettenet mennyiségű csomagot, szép lassan, de cserébe látok talán kellemes tájakat.Nem kell rohanni, nem kergetatár.

Párszor voltam bent Stokiban, meg az utcánkban is nyílnak szép virágok, feltettem ide őket.Voltam a kisvárosunk határában a fürdőhelyünknél is, mert beharangozták, hogy meteorokat lehet látni az egyik éjjelen.Én mondjuk egy darabot nem láttam, -igaz más igen-,  de jól elhülyéskedtem a kihalt úton.Csak az a q hideg ne lett volna.Sajnos én is vagyok olyan marha, hogy a naptárt nézem, nem az időjárást; így hát május első hetében fagyoskodtam rövidgatyában a mínusz 1 fokban.De szerintem nem csak én vagyok hülye, odahaza ilyenkor már szoktak nyitni a strandok hébe-hóba...olvastam, hogy a Kékesen hullott a hó...nooooooooooooooooormális? ((c) Besenyő István)

Meg a babás mappa is frissült.Otthonról is tolom majd a képeket szöveget.Akivel csak lehet, igyexünk találkozni.Holnap hajnalban indul a hathengeres limbó-hintó (na jó csak öt) ;vár rám vagy 2500 km egyedül.Ilyet még nem csináltam, remélem érdekes lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr312895216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása