Stockholm ünnepi fényei

2012.01.02. 03:02

Mielőtt visszarepültünk volna, áthaladtunk karácsonykor Pesten, a Duna mellett.Én még sose láttam ilyen szépnek a várost, igaz még sosem volt olyan, hogy karácsonykor ne otthon, családi körben lettem volna.Fantasztikus ilyenkor az összes híres épület, gyönyörű díszkivilágításban van minden.De sajnos menni kellett, nem tudtam fényképezni, pedig sok minden lett volna.Akkor határoztam el, hogy Stokiba ki fogok menni szilveszterkor, hogy láthassam, mi ott a csízió.Jelentem megtörtént, visszajöttem, van néhány szép kép, nézegessétek.

Régóta terveztem ki/felmászni a sziklapárkányra, ami a belváros mellett hosszan húzódik.Sikerült is lőni pár képet, bár a fotó nem ad mindent vissza.Csodás látvány tárul az ember szeme elé.A többi kép a mappában.

 

Azt hittem rengetegen lesznek, de szerencsére nem így volt.Sok svéd ilyenkor már valami buliban tombol.Majd kicsit később kigyalogoltam a Slussenhez (zsilip és kikötők vannak itt) innen vártam a tűzijátékot.

Előző nap is bejöttem a fővárosba császkálni, meg terepszemlézni, bár végül nem ott táboroztam le, ahol előzőleg gondoltam, de jobb is volt így.

 

Szolgálati közlemény: sajnos az indafoto rendszere még mindig pocsék, sokszor teljesen más képeket dobál fel az összefoglaló oldalon, amit be szoktam linkelni.A képek alatt látható szavak segítenek megállapítani, ha pl egy "karácsony" felirat fölött egy kocsi, vagy egy nyári kép van, akkor az nyilván tévesztés. Próbálgatni kell frissíteni az oldalt, lehet hogy többször is kell; nem tudok sajnos jobbat.Igen, elég idegesítő, ha nem javul meg, lehet átköltözök valami másik képmegosztóra...pedig eddig szuper volt... :-((

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr983512614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bartush 2012.01.03. 07:26:16

A Montelius wäg-ről csináltad a képet? Bár az nem igazán sziklaperem, az arrébb van még nyugatabbra talán. Szépek a képek!

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.01.03. 13:00:08

Igen, onnan.Először voltam ott, és sötét volt, szóval lehet, hogy télleg nem a pereme.De már eléggé lejtett a víz felé.
süti beállítások módosítása