Orsis képek pótlása

2011.12.31. 18:50

Rettenetes fejmosásokat kaptam otthon, hogy nincsenek friss képek a kiscsajról. Igaz, ami igaz, kissé mostanában elhanyagoltam az ő képeit.Ezért most pótoltam, láthatók a többi közt, jobbra fent a képre kattintva.Kikerültek az első éves szülinapi fotók is.Próbáltam csinálni róla néhány beállított "stúdiófotót" is.Kínosan hamar rá kellett döbbenjek, hogy egy egy éves gyereket kábé annyira lehet beállítottan fotózni, mint egy zsák bolhát.Talán, ha 1 másodpercig maradt úgy, ahogy elképzeltem, ez még arra se volt elég, hogy újra kézbe vegyem a fényképezőt... :-) De lett azért néhány, persze a jótól messze vannak.

Sajnos az indafoto.hu jelenleg nagy válságban van, mármint műszakilag, össze-vissza dobálja a képeket, sokszor többet is több helyre, ismétel, valótlan dolgokat mutat.Úgyhogy ne csodálkozzatok kedves olvasók, nem nálatok van a hiba.Reméljük lesz majd jobb.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr653510082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása