Ajánló

2011.01.08. 21:19

Csináltam egy kis ajánló-dobozt ide jobb oldalra, a forgó földgömb alá, ezzel mondok köszönetet azoknak, akik engem is ajánlanak már régóta és akiknek tényleg olvasom az írásait.Van ott néhány sarki-fényes téma is, lehet képeket, webkamerát nézegetni, sokszor van friss tartalom.

Itt is van mindjárt egy nagyban is, engem meg megesz a penész, hogy errefelé semmi hasonló nincs...

 

Észak-Norvégiában készítette valaki, ott mostanában valszeg már únják ezt a giccset, annyiszor lehet látni; sőt lehet, hogy a hócipőjük is tele van ezekkel...ide meg nem jut lószerszám (pl. kantár...) sem... :-((

A kép kattintható, majd utána megint, érdemes nagyban nézni.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr572570530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

netes mester · http://seobaglyak2011.blog.hu/ 2011.01.28. 10:59:19

Két dolgot mondanék:
1. Szép a kép és köszi
2. Opera alatt a bejegyzések és az egyik oldalmenüd nem tölt be - vagy csak nekem nem nemtudom, de FF-ben minden működik. Szerintem nézd meg.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.01.29. 22:17:10

@netes mester: Hali.

Az Operával én már ott megdőlök, hogy nem enged még belépni se a blog.hu-s admin felületre... ezek után, ha akarnám, se tudom optimalizálni...szorri
Pedig én is szeretem az Operát amúgy...
süti beállítások módosítása