Sajnos nem tudtam friss képeket csinálni, mert felhők is voltak, meg nem volt semmi eszközöm hozzá.Viszont még fent Luleåban csináltam a régi kis gyökött fényképezővel néhány képet.Volt ottt egy érdekes tükrös készülék, amivel nem kellett a napba se nézni, mert kivetítette egy papírra.Illetve csináltam néhány képet, hegesztőpajzs üvegén keresztül, de nem igazán értékelhető sajnos.A mai fogyatkozásról van egy szuper kép, amin látszik az ISS-űrállomás is, a fogyó nap előtt.

Ami még érdekes lehet, volt itt Stockholmban december közepén egy gyönyörű sundog-jelenség, (hogy lehet ilyen ostobaságot kitalálni erre, hogy napkutya?) szerencsére volt aki meg tudta örökíteni.Van is róla némi leírás angolul, képekkel és meglepő módon magyarul is, bár ez csak szöveges.Egyszer egy éjjel mintha láttam volna csak a gyűrűt (ezt nevezik halo-nak) a hold körül, de borzasztó halvány volt, akkor még nem tudtam erről a jelenségről, azt hittem, hogy csak álmos vagyok és káprázik a szemem.Igy sajnos kép sincs róla.Leírás erről is angolul és magyarul.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr792561758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása