Még a nyáron vettem észre őket, mikor néha nem tudtam aludni hajnalban és kiálltam a balkonra nézelődni.Először meghűlt ereimben a vér, mikor láttam, hogy ott ahol nappal kicsi gyerekek játszanak, hajnalonta gyámoltalannak tűnő, de amúgy semmitől vissza nem riadó vérszomjas fenevadak mászkálnak.Még az egyik barlangjuk is a játszótér követlen közelében van.Később többször is meg tudtam figyelni őket.Szerencsére embereket nem veszélyeztetnek, mert reggelre eltűnnek az erdőben, meg az odvukban.De akkor sincs biztonságban senki...mutatom is a képet

Gördíts lefelé....

__ __
|| ||
\/ \/

__ __
|| ||
\/ \/

__ __
|| ||
\/ \/

Mindjárt jön...

__ __
|| ||
\/ \/

__ __
|| ||
\/ \/

__ __
|| ||
\/ \/

Készülj fel, én szóltam!

__ __
|| ||
\/ \/

__ __
|| ||
\/ \/

__ __
|| ||
\/ \/

És itt van:
 


 

 

 

 

Aki most kétségbe vonja épeszű mivoltomat, (az egyrészt nem sokat téved, másrészt) az nézze meg a következő kis sokkoló dokumentumfilm-részletet,

 

aholis bemutatják ezeknek az agresszív, igen veszélyes állatoknak a viselkedését.Remélem így már érthető a riadalmam... :D

 Még néhány további kép.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr492289781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judit Lingon · http://www.panno.se/ 2010.10.26. 15:57:30

Azt hiszem, ez a nyúl skandináv probléma...én a malmöi nyulakról írtam disszertációt :-)
süti beállítások módosítása