2 éves a blog!

2011.03.01. 08:15

Kérem szépen, ezt is megéltük.2 éves a blog, és erről meg kell emlékezni.Már csak azért is, mert tavaly ilyenkor elfelejtettem.
Amikor kikerültünk, elhatároztam, hogy fogok írogatni, úgy gondoltam ez egy elég különleges hely, ahová költöztünk,  magyarok ritkán vetődnek el errefelé.Illetve igen csak szokatlan egy magyarnak a sarkköri vidékek kultúrája, földrajza, éghajlata.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gondoltam, lesz téma bőven.Először csak köremileket küldözgettem, de időnként kimaradtak néhányan, illetve biztosan volt, olyan is, aki esetleg anyázott magában nem érdekelte egyáltalán.Így hát hamar rátértem a blogolásra, már csak kíváncsiságból is.Megörültem, hogy van statisztika is, vagyis látni, hogy hányan nézik, olvassák a képeket, szöveget.Na, nem gondoltam, hogy majd tömegek fogják, csak a szűkebb családra és néhány elvetemült barátra tippeltem, mondjuk havonta néhány olvasóra.
Ehhez képest egészen döbbenetes számomra az összesítés.

Erre a sok sületlenségre, amiket írogatok, minden nap ráklikkel kb. 5-15 ember.Vagyis naponta többen, mint havonta gondoltam. És ami a leginkább jól esik, hogy a 2 év alatt csak két olyan nap volt, amikor nem klikkelt senki az oldalra. A képek pedig ezt is felülmúlják...Mikor írom ezt a bejegyzést, a galéria összesen 41984 klikkelésen áll... Ez az összes kép összlátogatottsága, vagyis egy szörföző többet is megnézhetett, és többször is visszajöhetett. Persze ebben benne vannak az én karbantartásaim is, mikor töltök föl, írom a posztot.Meg az is valószínű, hogy jó csomóan csak valahogy idebóklásztak, kattintottak 3-at, aztán tovább is léptek.De olyan 1-2 emberről is tudok, aki minden nap ránéz.És még annyit, hogy a kattintásszám a képeken tavaly december elején még csak épp átfordult a 30 ezren... Ám valahogy akkor se hiszem el az egészet, valami hiba lehet a mátrixban.Persze nyilván vannak olyanok is akár, akik szívesen nézegetik vadidegenek fotóit.Én is szoktam mondjuk másokét.De akkor is fura ez a mennyiség.Persze nem baj, ez legyen a legnagyobb problémám.Amúgy nagyon meg vagyok elégedve az indafotó-megosztóval is, meg a blog.hu felületével is.

 

 

Miután leköltöztünk ide Stockholm mellé, elgondolkoztam, hogy van-e értelme folytatni, hiszen ez a régió azért nem annyira esik már ki Európából, van sok kint élő magyar, és egyáltalán minek egy sokadik ilyen témájú napló, képgyűjtemény.De ezen statisztikákat látva azt mondom érdemes folytatni, legalább is addig, amíg van olvasó.Mivel ugye megszületett a kicsi lányunk, ezért lehet, hogy egy kissé elmegy a blog témája a család irányába, de hát ezek is mi vagyunk.Mihelyst nagyobb lesz a kölök, újra fogunk utazgatni, környéket megismerni, amennyire lehetséges.És remélem hamarosan be tudok majd újítani egy normálisabb fényképezőgépet, és rendesen kitanulhatom a fotózást, meg hátha majd a videózást is.Szóval vannak terveink, nyomulunk, dübörgünk :)), és továbbra is igyekszünk beszámolni mindenről, amiről csak lehet.Nagyon köszönöm az eddigi kattintóknak a kíváncsiságot, remélem rá tudunk szolgálni az elkövetkezőkben is.Ha meg mégsem, legföljebb így jártunk, de akkor sem érzem kárba veszett időnek a dolgot.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr522700391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása