2011 nyár 1:Malmö

2011.08.02. 12:29

2011. év május havát írták a kalendáriumok.Már nagyon vártuk, hogy elkezdődjön a
nyaralás.Már csak a kocsi vizsgáztatása volt hátra.Sajnos, mivel figyelmetlen voltam, ezért
csak az utolsó napra a repülő indulása utánra tudtam helyet foglalni a neten.A Babákat
feladtam reggel a reptéren, nem akartuk a gyereket kínozni (meg magunkat se) a 2-3 napos kocsiban szenvedéssel, ezért ők repültek Budapestig.Én meg a kocsival irányt vettem Norrköping felé, ami 130 km tőlünk.Oda-vissza már 260, de hát így jár aki nem gondolkodik előre.Igencsak gondolkodtam, hogy csomagokkal menjek-e kapásból, hisz pont útba esett a vizsgáztatóhely, de végül nyúl voltam meghúzni.Mert mi van, ha a sok nyavajás csomagtól nem tudnak valamit megnézni, akkor kezdjem el kipakolni a több köbméternyi sz@runkat, feltartva ezzel mindenkit...ááá, inkább nem.Szépen átment a kocsi, minden gond nélkül, hazamentem, bepakoltam és egy nap késéssel, de elindultam dél felé, V-alakban, mint a vadlibák.Ráadásul hajnalban, mert jobb az idő, kisebb a forgalom meg jó friss is voltam.Az út esemény nélkül telt, reggel 7 felé meg is érkeztem Malmöbe.Mivel eddig mindig csak elszáguldottunk mellette az autópályán, ezért most direkt a központ felé vettem az irányt, és azon belül is a Turning Torso-ra voltam kíváncsi.Ez a csavarodó toronyépület a 190 méterével a jelenlegi legmagasabb Svédországban, de egész Európát nézve is a második lakóépület.Kitaláltam, hogy majd jól felmegyek a tetejére, körülnézni; ezt sajnos kapásból ek kellett vetnem, látván a tiltó táblát már a bejáratnál.De ezek szerint már mások is kitalálhatták ugyanezt, hogy táblával mennek a sok fölösleges kérdés elébe.Viszont találtam a neten egy fantasztikus, 10 gigapixeles, nagyítható, húzható panorámaképet, ezzel csillapíthatja kíváncsiságát mindenki, aki nem jut fel, vagy lakik az épületben.

 

A környékén érdekesnek nevezhető (szépnek mondjuk nem feltétlenül) modern lakópark található, és ez az egész környék a tengerparton van.Kb 3 órát mászkáltam mindenfelé, éppen kelőben volt a nap, nem volt ideális a fotózáshoz, de azért csináltam pár képet.Gondolkodtam, hogy visszafelé úton megállok ismét errefelé, éjszakai képeket csinálni, de nem sikerült a dolog.Ezért álljon itt egy fotó a wikipédiáról csenve,
mely az éjszakai épületet ábrázolja.

 

 

A képek pedig itt vannak, némi szöveggel kísérve.Folyt köv.

Ui:Köszönet a blog.hu support csapatának, megjavult az elcsúszós dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr393119877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása