Kijutottam a pótselejtezőre!

2013.10.24. 12:30

Igen, igen, büszkén jelentem, hogy a "dicső" magyar falábú fociválogatottal szemben nekem sikerült elérnem a 2014-es VB-pótselejtezőt!Jó, igaz, én sem a futtballtudásommal vívtam ki a részvételi jogot, hanem az ügyes számítógép- és internethasználói képességemmel.Ami viszont szomorú, hogy ha nyertes lesz a meccs (márpedig az lesz, hiszen élőben nézhetem...) akkor se jelenti azt, hogy ott lehetek a riói vébén.Ezt a kis sikert sem szabad lebecsülni, lévén, hogy a kb 40 ezer jegyre rászabadult a svéd lakosság futballszerető hányada, ami egészen biztos milliós nagyságrendű.Csak jelezném a fogyási sebességet, hogy ma reggel 9 órától kezdték az árusítást és fél 10-re már elfogytak a legolcsóbb kategóriás, 400 koronás jegyek... Asztaqrva. :-O

jegyar_logo.png

O Még akkor is nagyon komoly ez, ha hozzáteszem, hogy ezen biléták aránya az összeshez képest csak olyan 10%.Ha ez így megy tovább, a többi is csak max. 2-3 napig fog kitartani.Persze érthető, óriási a hisztéria, főleg így, hogy a svédek szempontjából jobb a sorsolás, a stockholmi meccs lesz a visszavágó, itt már minden el fog dőlni.Ha kijutnak a svédek, az egy nemzeti ünneppel fog felérni.

Érdekes volt a technikai megvalósítás.Azt hittem, hogy vörösizzásig fognak hevülni a jegyiroda szerverei a rohamtól, esetleg elérhetetlenné válik az oldal.Ehhez képest egy nagyon korrekt kis üzenet jött a jegyválasztásnál, hogy türelem-tornaterem, sok az igénylés, sorba áll mindenki, ne frissítsd az oldalt, mert csak kiesel a sorból.És egy hercig kis kör alakú folyamatábra is jelezte, hogy egyre kevesebben vannak előttem.Kb 15 perc múlva valóban sikerült elintézni a dolgot.Ezt nevezem fejlettségnek!

Az októberi svéd-németre is ki akartam már menni és nem keveset anyáztam, hogy már elfogytak a belépők május közepén...április legvégén kezdték árulni.Igaz, hogy azért arra számítani lehetett, hogy inkább csak egy gálameccs lesz, lévén, hogy az utolsó fordulóra már elszokott lenni dőlve minden helyezés.A svédek már az utolsó előtti, osztrák meccsen bebiztosították a pótselejtezős második helyüket.A németek ellen egy erősen B-jellegű válogatott állt ki. Nem játszott Elmander; a kapus Izsákszon /lehet, hogy ő is kitelepült magyar? :D / és a legnagyobb név, Zlátán is pihent.Még így is majdnem összejött a döntetlen (5-3-ra győztek a németek), mint a tavaly őszi, berlini 4-4-el zárult mérkőzésen.Azért szerintem a csoportelsőnek 2 meccsen 7 gólt rúgni nem rossz teljesítmény, istenigazából simán direkt kijutást érdemeltek volna szerintem.

Ami szintén sajnálatos, hogy pont a Céronaldóékat sikerült kapniuk, ezáltal egyikük biztosan nem lesz ott a vébén.Viszont ott lesz az utóbbi 30 év leggyengébb román válogatottja és a rettenetes bunkerfocit játszó görögök közül az egyik.Arra meg már nem is szabad gondolni, hogy ha a budapesti magyar-románt lefújják a 93. percben, vagy a rengeteg kihagyott magyar helyzet közül bemegy még egy, akkor most a magyar csapat várhatta volna a pótselejtezőket a bukaresti 3-0 és az amszterdami 8-1 ellenére is.Igaz, akkor biztos nem lenne semmiféle változás, takarítás a magyar futtball környékén; aminek így viszont meg kell történnie...És azt is el kell ismerni, hogy a magyar csapat sokáig tartó második helyezése és éppen-nem-kijutása is nagyban függött az általános mázlitól, a körbeverésektől, páros pontvesztésektől (pl románok és törökök kölcsönös győzelme a másik fővárosában...)

Szóval érdekes lesz még ez a két forduló november 15. és 19-én, bízom benne, hogy Zlátánék kijutnak, így jövő nyáron is lesz futballcirkusz Stockholmban.Ilyenkor ki szoktak települni a tévések a parkoba, nagy
vetítővásznon nézhetők a meccsek, van sok interjú és folyik a sör is mindenhonnan.

Ja, és jó felvezetésként Zlátán tegnap 4 gólt rúgott a béelben, Céronaldó pedig kettőt.Nem rossz, nem rossz.

Végezetül álljon itt egy kép, az Aftonbladetnél is vannak idióta fotósoppmágusok, ezt a címlapot bírták
összehozni az osztrák meccs után... :D

aftonbladet_cimlap.jpg

zlatan_a_megvalto_crop.jpg

A képet Bandirepublictól loptam... :-)

Ápdét: alig múlt 11 óra, és már nem tudok semmilyen jegyet se foglalni a jegyiroda honlapján...(Nem is akarok, csak ugye a kívánjcsiság..)Plusz mindenütt azt írják a hírekben, hogy a solnai, globeni jegypénztárak is kifogytak, állítólag negyed óra alatt elkelt minden.25 ezer belépő elkelt már a cégek, szponzorok közt, meg ugye a vendégszurkolóknak is jár.A maradék másik 25 ezret pedig szétkapkodták 13 perc alatt a neten és a jegypénztárakban...:-O

jegyekelfogytak.jpg

(Megoldás: a koncertek mintájára le kell játszani a meccseket is többször egymás után... :D )

Még lehet némi esély, ha a portugáloknak fentartott 5000 jegy nem kél el mind, akkor kiárusítják azokat is.Illetve marad a feketepiac meg az égbe emelt felár...De ez már eléggé veszett fejsze nyele.
Nagy marha vagyok, hogy nem használtam ki a maximális 5 jegy vásárlását fejenként.Biztos kitermelte volna a 4 eladott az ötödiket...Őrület... :-)

Ezek után még inkább jár nekem a vállveregetés... :-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://eszakonelunk.blog.hu/api/trackback/id/tr535597129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BalazsMate · http://stockholm.blog.hu 2013.11.04. 16:51:49

Gratulalok! :) En is gondolkodtam a meccsen, de aztan inkabb meghagytam a lehetöseget az "igazi svedeknek". Ugyhogy marad a TV es a kanape (vagy esetleg egy hangulatos sörözö)...

(Bosszanto egyebkent hogy az ilyen nagy meccseken mindig felreteszik a jegyek felet a szponzoroknak. Inkabb a kis meccseken kellene feltölteni a szekeket velük, nem pedig akkor amikor a fel orszag jegyekre vadaszik.)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2013.11.04. 22:34:44

Haha, nagyon jószívű vagy... :D

Konkrétan egészen megdöbbentő számomnra is a szponzori jegyek ilyetén mennyisége.saccoltam úgy 5 ezret a portugáloknak, ugye 10% szokott ilyenkor zárolódni.Meg mondjuk még egy 5 ezret az ilyen-olyan tiszteletjegyekre.Ezért írtam a 40 ezret az elején.
De ez a 25 ezres szám konkrétan pof@tlanság...
Csodálkozom, hogy nem anyázkodnak a szövetségnél a pórul járt jóemberek...
Persze, lehet, hogy hiába is tennék.

BalazsMate · http://stockholm.blog.hu 2013.11.05. 09:46:26

@geegee: Valoszinüleg anyaznak is, de sajnos ez egy teljesen megszokott modszer az elüzletiesedett futballban.
Bar egy döntö jelentössegü VB selejtezön meglepni tenyleg pofatlansag, ez inkabb a "semleges" kupadöntökön megszokott (pl. egy BL döntö, ahol az UEFA osztja szet a jegyeket).

Volt is cikk valamelyik ujsagban par napja, hogy sokan arra keszülnek, hogy majd jo aron atveszik az ajandekjegyeket a szponzoroktol. Aprohirdetesen, ismerösökön keresztül, vagy ilyesmi. Magyaran a feketepiacot (is) elenkitik ezekkel a szponzori jegyekkel.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2013.11.06. 02:39:32

@Bajen: Lehet igazad simán, nekem nincs sok tapasztalatom; Magyarországról annó esélyem se volt kijutni ilyen szintű meccsekre, ennél fogva a jegyproblémák sem érintettek...
süti beállítások módosítása